joi, 8 noiembrie 2012

Pentru tine,iubirea mea!

 Asa cum valurile singuratati ma poarta departe de tine ma face sa-ti scriu aceasta scrisoare care sper sa te gaseasca in clipele cele mai fericite ale vietii tale.E seara,tarziu si vreau sa-ti scriu ceva frumos ceva care sa-ti aminteasca de noi,stelele incep sa apara pe bolta cerului iar o stea mare straluceste mai puternic decat toate imi aduce aminte de tine si a trecut foarte mult timp de cand privirile noastre nu sau mai intanlit iar k sa scap de momentele grele si gandurile care ma coplesesc m-am decis sa-ti scriu.Nu stiu dar adesea cand ma gandesc la tine pentru moment cred ca m-ai uitat si cred k e posibil pentru k multe fete te inconjoara creand ispite de tot felul.Imi pare reu k n-am stiut sa pretuiesc ce am avut mai scum pe pamant iar acum platesc pentru faptul k nu te-am putut recuceri ''DAR TE ROG IARTA-MA IUBIREA MEA''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu