marți, 13 noiembrie 2012

Bula la Scoala

La şcoală, în clasa lui Bulă, oră deschisă la Limba română. Tema: formarea de propoziţii care să conţină verbul "a ţese". Răspunde Marioara:
- Mama ţese frumos.
Profesoara:
- Bravo, stai jos.
Răspunde Ionel:
- Sora mea ne ţese toţi ciorapii.
- Bravo, stai jos.
Bulă, ca de obicei, este evitat de profesoară, pentru a nu spune o tîmpenie. El insistă şi, pînă la urmă, profesoara este nevoită să-l lase
şi pe el să răspundă:
- Mama mi-a cumpărat chiloţi, dar sînt prea mari!
- Păi bine, Bulă, unde este cuvîntul "ţese"?!
- Păi sînt atît de mari de-ţ' iese p**a din ei!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Bunica merge sa il ia pe Bulisor de la scoala si il intreaba ce au facut la ore.
- pai am avut ora de educatie sexuala, ne-a invatat ce-i ala penis, vagin, cum se produce fecundatia, etc. Bunica ramane siderata dar nu spune nimic. Ajunsi acasa merge la mama lui Bulisor si ii spune ce a aflat.
- dar mama, suntem in anul 2012, acum lucrurile astea fac parte din curicula scolara. Mai bine du-te si cheama-l pe Bulisor la masa, e gata mancarea.
Merge bunica si intra fara sa bata la usa si il gaseste pe Bulisor in cursul unei partide viguroase de masturbatie. Bunica ii spune:
- Bulisor, dupa ce-ti termini tema pentru acasa sa vii sa mananci!

####################################################

La şcoală, învăţătoarea îl întreabă pe Bulişor:
-Dacă îţi dau doi iepuri şi încă doi iepuri şi încă doi iepuri, câîţi iepuri vei avea Bilişor?
-Şapte, doamna învăţătoare!
Profesoara nervoasă:
-N-ai înţeles Bulişor, fii atent: dacă îţi dau două mere şi încă două mere şi încă două mere, câte mere vei avea Bulişor?
-Şase, doamna învăţătoare!
-Păi vezi, şi atunci de unde ţi.au dat ţie şapte iepuri?!
-Păi, mai am unul acasă, doamna învăţătoare!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Bula la 4 ani statea pe olita si fuma
Tatal: Bula da fumezi
Bula: Lasa-ma-n pace ca ma f...t
Tatal: Da cand ai inceput viata sexuala
Bula: La 4 ani
Tatal: Unde
Bula: La gradinita
Tatal: Cu cine
Bula: Nu mai stiu ca eram beat

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Vine bula acasa
-Tata am luat 2 la romana
-Pai cum ma? tu baiat citit, cu cultura generala, stii si compui poezii sa iei 2 tocmai la romana
-Nea pus profu sa facem o poezie.
-Si? Ce poezie ai scris? Ai scris-o p-aia pe care te-am invatat eu?
-Da, pe aia am scris-o. Ce sa fie ce sa fie/ Un om mort cu p*la vie/ Sa fereasca sfanta soarta/ De-un om viu cu p*la moarta. Si p*la mea ma tata, mi-a dat 2 prostu!
-Haha, frumoasa poezie. Da-l in p*la de profesor ca nu stie ce e frumos.
Ziua urmatoare:
-Tata am luat 2 la matematica
-Pai cum ma bula, tu baiat destept, te pricepi la numere, sa iei 2 la matematica?
-Pai p*la mea ma tata, ma intreaba profa: "cat fac 2x3?" . I-am raspuns 6.
-Pai si e corect bula.
-Da. Apoi ma intreaba cat fac 3x2.
-Pai si care p*la mea e diferenta?
-Tot asta am zis si eu
Next day:
-Tata, am luat 2 la educatie fizica
-Pai cum ma bula, tu baiat sportiv sa iei 2 la educatie fizica? Cum s-a intamplat
-Ma pune profu sa ridic piciorul stang. Si l-am ridicat. Apoi zice profu sa ridic piciorul drept.
-Pai cum dracu, vrea sa stai in p*la??
-Tot asta am zis si eu.
Next day vine bula acasa:
-Tata... m-au exmatriculat
-Pai cum ma bula?
-Ma cheama directorul la el in cabinet. Acolo erau profu de romana, profa de mate, proful de educatie fizica si proful de geografie
-Proful de geografie ce p*la mea cauta acolo??
-Exact asta am intrebat si eu

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Bula la scoala cand toata lumea era atenta la doamna profesoara el statea cu capul pe banca.
-Bula ce faci acolo? Intreaba profesoara.
Bula nimic....
-Bula ce faci acolo nu auzi?
Deranjata de atitudinea elevului doamna profesoara merge la baca lui Bula si vede cum acesta cu p**a scoasa din pantaloni dadea cu scuipat pe ea!
-Nesimtitule ce faci aici? Cum iti permiti sa faci asa ceva?
Bula foarte calm raspunde!
-Doamna profesoara fac un experiment pentru scoala?
-Ce experiment nesimtitule?
-Pai sa vedeti.... aseara era mare si tare si acum ii dau cu scuipat sa vad pe unde rasufla !

*********************************************

Bulă este întrebat de profesorul de matematică la oră :
-Bulă, dacă tu ai 5 prune şi fratele tău îţi mai dă 5, câte prune faci ?
-Domn` profesor, fratele meu a murit muşcat...
-Bine Bulă, atunci sora ta.
-A murit de turbare după ce l-a muşcat pe frate-mi-o` ...
-Bine Bulă, atunci mama ta.
-A murit călcată de tren ...
-Bine Bulă , atunci tatăl tău .
-A făcut accident cu trenul după ce a călcat-o pe mama ...
-Bine Bulă, atunci bunica ta .
-A căzut în fântână ...
-Bine Bulă ,atunci bunicul tău .
-A putrezit în închisoare după ce a împins-o pe bunica în fântână ...
-Bine Bulă, atunci eu .
-Sunteţi prea zgârcit domn` profesor...
-Bine Bulă, bravo , 4 !!!!!!!

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

O tanara profesoara isi scria lectia pe tabla, in timpul orei. Cand, deodata aude pe cineva chicotind in sala. Se intoarce catre elevi si intreaba:
- Ce e asa de amuzant, Marcel?
- Pai, stiti, doamna profesoara, vi se vede sutienul...
- Nesimtitule, iesi afara!! Sa nu te mai vad trei zile in fata ochilor!
Se intorce la lectia ei, dar nu trece mult si aude iar un chicotit in sala de clasa.
- Ce-i atat de distractiv, Ionut?!
- Ma scuzati, doamna profesoara, dar vi se vad chilotii...
- Obraznicule ce esti!! Iesi afara!! Sa nu te mai vad trei saptamani in fata mea!!
Apoi se intoarce iar catre tabla si da sa-si continue de scris lectia, insa de nervi scapa creta din mana si se apleaca sa o ridice. De data asta, aude in spatele ei un ras isteric. Si cand se intoarce catre clasa, il vede pe Costel iesind pe usa.
- Tu unde crezi ca pleci??!
- Pai, doamna profesoara, la ce am vazut eu... pentru mine s-au cam terminat zilele de scoala!!

______________________________________________

Bula, la ora de desen, ii pacea sa deseneze cu creioane din lemn si sa apese.Se rupe un creion, se rup doua. Zice Bula:
-Imi bag p**a in ele de creioane. Doamna profesoara ii zice:
-Bula, maine avem inspectie! Sa iti aduci multe creioane si sa nu mai vorbesti urat.
A doua zi Bula vine la ora de desen cu o geanta plina de creioane.Incepe sa deseneze,se rupe un creion, se rup doua pana cand se rupe si ultimul.
Bula se ridica in picioare si zice:
-Doamna profesoara, azi nu, ca e inspectie, dar maine tot imi bag p**a in ele de creioane.

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu